کد خبر: ۷۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
اراک- مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد کشور گفت: نیکوکاران باید در فرآیند تأمین مسکن، ازدواج و اشتغال پایدار فعالیت کنند و این سازماندهی نباید تنها در راستای تهیه و توزیع بسته حمایتی باشد.

به گزارش آرانیوز:حمزه‌علی کوهساری ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از رؤسا و اعضای هیأت عامل مراکز نیکوکاری استان مرکزی با بیان اینکه ۸ هزار و ۳۹۹ مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند، اظهار کرد: بر اساس راهبردهای برنامه‌ای، شمار مراکز نیکوکاری کشور تا سال ۱۴۰۲ به ۲۰ هزار واحد افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: جهش در شمار مراکز نیکوکاری خواسته کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست بلکه معتمدان محل با افزایش مراکز نیکوکاری در محله‌ها به کاهش فقر و افزایش تعداد خیران کمک می‌کنند.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: باید در هر محله یک مرکز نیکوکاری ایجاد شود و با استفاده از توان مردمی در این مراکز به شکل مستقیم کمک مردمی در اختیار افراد کم‌بضاعت قرار بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: نیکوکاران باید در تأمین فرآیند مسکن، ازدواج و اشتغال پایدار فعالیت کنند و این سازماندهی نباید تنها در راستا تهیه و توزیع بسته حمایتی و دستگیری موقتی معیشتی از نیازمندان خلاصه شود.

کوهساری عنوان کرد: کیفی‌سازی امور در مراکز نیکوکاری هدفگذاری نیمه دوم سال جاری است و کمیته امداد امام خمینی (ره) این مهم را در دستورکار دارد.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در پایان بیان کرد: مراکز نیکوکاری باید عدالت در توزیع خدمات را رعایت کنند تا همه افراد نیازمند بتوانند به شکل مساوی و مؤثر از خدمات مراکز بهره‌مند شوند.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار