کد خبر: ۷۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ارومیه – فرمانده هنگ مرزی شهرستان سردشت گفت: امروز امنیت در مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه بی نظیر است و امروز امنیت پایدار در سرتاسر استان آذربایجان غربی برقرار است.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ وحید قویدل یکشنبه شب در نشست خبری پایانی دومین تور بازدید اصحاب رسانه از نوار مرزی استان در شهرستان سردشت، با اشاره به اینکه مردم سردشت از اوایل انقلاب تا کنون حماسه‌های بزرگی در پاسداری از مرزهای کشور عزیزمان داشته اند، افزود: امروز مردم سردشت همراه با مرزبانان نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار در سطح منطقه دارند.

وی تأکید کرد: مرزبانی خود را از مردم می‌داند و تمامی ظرفیت خود را در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه بکارگیری کرده است، امروز مرزبانی جمهوری اسلامی ایران توانسته است، دسیسه دشمنان نظام را در مرزهای کشورمان خنثی کند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان سردشت گفت: مرزبانان در شرایط سخت جغرافیایی و آب و هوایی از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ چشم داشتی، پاسداری می‌کنند.

قویدل با اشاره به هوشمند شدن تجهیزات مرزبانی در نوار مرزی، گفت: با تجهیز و بروز شدن تجهیزات مرزبانی استان همراه سایر مرزبانی‌های کشور شاهد مرزبانی هوشمند در نوار مرزی جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان سردشت خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم که نسبت به موضوعات مختلف روشنگری و مردم را آگاه کنند.

اولین بازدید اصحاب رسانه از نوار مرزی هنگ ماکو و امروز در هنگ مرزی سردشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان در حال برگزاری است.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار