کد خبر: ۷۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
در شرایطی که حرف‌وحدیث‌های زیادی درباره نایب رئیس فدراسیون فوتبال و همسرش که مالک یک تیم دسته اولی است، وجود دارد اما فدراسیون در این باره سکوت کرده است.

به گزارش آرانیوز، در روزهای اخیر فدراسیون فوتبال با حاشیه و اتفاقاتی روبه‌رو شده که ارتباطی به فعالیت‌‌هایش ندارد، اما این فدراسیون را درگیر کرده است. اخیراً صحبت‌هایی درباره فعالیت‌های اقتصادی شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال و همسرش فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران مطرح شده است.

موضوع زمانی ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد که ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس در گفت‌وگویی یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای را متهم این کلاهبرداری معرفی کرد و در گفت‌وگوی دیگری گفت که پشتوانه این رمز ارز جعلی شرکتی بوده است که تیم فوتبال هم دارد.

در کنار این اظهارنظر عدم حضور موسوی در کنار تیم ملی بانوان که اتفاقی تاریخی را رقم زد و برای اولین به جام ملت‌های آسیا صعود کرد، از نکات شائبه‌برانگیز بود. اینکه چرا تیم ملی فوتبال بانوان در تاریخی‌ترین روز خود، هیچ مسئول رده بالایی از فدراسیون فوتبال را کنار خود نمی‌دید؟ حتی بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال بانوان انتظار حضور شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته بانوان را می‌کشیدند، اما او گفت که به دلیل کسالت همسرش قادر به انجام سفر نیست. پس از صعود بانوان به جام ملت‌ها هم درباره علت سفر نکردنش به ازبکستان گفته بود که «مشغله کاری در فدراسیون داشته است».

این در شرایطی است که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد نایب رئیس فدراسیون فوتبال علاوه بر دریافت ویزای ازبکستان بلیت سفر به این کشور را هم گرفته و قرار بود از مسیر تهران به تفلیس (گرجستان) و سپس تاشکند (ازبکستان) به این سفر برود، اما در لحظه آخر برنامه تغییر کرد. در همین حال مسئله ممنوع‌الخروجی او نیز مطرح شد که شهره موسوی در این باره ادعا کرد در رابطه با هر کسی که فعالیت اقتصادی می‌کند این مباحث مطرح می‌شود و مطرح کردن این مسائل هم برای کم کردن شیرینی موفقیت فوتبال بانوان است.

بیشتر بخوانید

با این حال سؤالی که مطرح می‌شود، این است که موضوع ممنوع الخروجی شهره موسوی پیش از شروع مسابقات تیم ملی بانوان مطرح شده بود، پس چگونه این مسئله دلیلی برای کم کردن شیرینی موفقیت بانوان بوده؟ او که با رد مسئله ممنوع الخروجی‌اش مدعی است هر کسی کار اقتصادی می‌کند راجع به او این صحبت‌ها می‌شود، چگونه چنین مسئله‌ای را به تمام فعالان اقتصادی تعمیم می‌دهد، در حالی که فعالان اقتصادی زیادی در کشور بدون مشکل و حرف و حدیث کار می‌کنند؟

نکته مهم این است که چرا فدراسیون فوتبال در قبال این مسائل سکوت کامل اختیار کرده و هیچ موضعی نگرفته است؟ فدراسیون در ماجرای نایب رئیسش یعنی شهره موسوی و اظهارنظر نماینده مجلس که پای تیم فوتبال را به میان کشیده سکوت اختیار کرده است. وظیفه فدراسیون فوتبال صیانت از تیم‌ها و اهالی فوتبال است و اگر موضوعی در حوزه فوتبال وجود دارد قطعاً فدراسیون باید درباره آن پاسخگو باشد. این ابهام درباره فریدون قربانیان مالک بادران هم وجود دارد همان فردی که 29 تیر در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود: «اگر امتیاز هوادار به مس کرمان واگذار شود، تمام فدراسیون را به آتش می‌کشم».

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار