کد خبر: ۷۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
سنندج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: انتظار داریم نگاه ها به مقوله آموزش در نیروی انتظامی تخصصی تر شود و مبحث پیشگیری از جرایم در این راستا ویژه نگریسته شود.

به گزارش آرانیوز:ابراهیم زارعی روز شنبه در جلسه تدوین و برنامه ریزی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده برای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان کردستان اظهار داشت: در ایام کرونا همه مردم شاهد چند برابر شدن کار نیروهای انتظامی در سطح کشور به ویژه استان کردستان بودند و این عزیزان خدمات بسیاری به مردم ارائه دادند.

وی افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی صیانت از شهرها و نیز مرزهای کشور است که این کار به چند منظور صورت می‌گیرد که اولین آن جلوگیری از وقوع جرم در سطح جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در هفته نیروی انتظامی توقع داریم که ادارات و سازمان‌های استان در برگزاری و گرامیداشت این هفته نهایت همکاری را با ناجا داشته باشند البته خواسته دیگر ما این است که نگاه‌ها به مقوله آموزش در نیروی انتظامی تخصصی‌تر شود.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عدالت خواه، احترام طلب و تحول خواه از صفات بارز مردم کردستان است بنابراین از نیروی انتظامی انتظار می‌رود که این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهد.

منبع: مهر
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار