کد خبر: ۷۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، امنیت منطقه را در سایه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست که سبب یاس دشمنان شده است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در بازدید از منطقه عملیاتی رزمایش فاتحان خیبر ارتش در شمالغرب کشور، با قدردانی از تلاش‌های نیروهای مسلح گفت: با اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جمله ارتش، سپاه، مرزبانی و همه نیروهای که حفاظت کشور مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند، دشمنان از اینکه کشور را مورد هجمه قرار بدهند، ناامید شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا، الگو برای سایر کشورهاست.

وی اضافه کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مقاومت و ایستادگی هزینه‌اش از تسلیم و قبول تحمیل دشمن کمتر است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این را به منصه ظهور رسانده‌اند و با اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، منطقه در امنیت کامل است و مردم در این امنیت با آرامش و راحتی کامل زندگی می‌کنند.

رزمایش فاتحان خیبر نزاجا از امروز جمعه ۹ مهرماه با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور و بین محور پلدشت - جلفا آغاز شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار