کد خبر: ۷۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
همدان - استاندار همدان گفت: بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهرستان بهار به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سید سعید شاهرخی ظهر چهارشنبه در شورای برنامه ریزی استان که در شهرستان بهار برگزار شد، گفت :۸۵ درصد از اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌ها است، اعتبارات ملی در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

استاندار همدان با اشاره به روند توسعه‌ای استان گفت: بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهرستان بهار به زودی افتتاح می‌شود.

وی مردم شهرهای بهار را بسیار سختکوش و پرتلاش خواند و افزود: در سایه وحدت و همدلی در استان تلاش کردیم کارهای بزرگی انجام شود و این در حالی است که کارهای ناتمام نیز داریم.

استاندار همدان با این توضیح که نگاه توسعه‌ای به شهرها بر اساس عدالت است و به همه شهرها نگاه ویژه‌ای داریم گفت: در شهر کبودرآهنگ کارهای خوبی برای تأمین آب آشامیدنی و آب کشاورزی انجام و ۲۰ چاه آب نیز مسدود شد.

سید سعید شاهرخی با اعلام اینکه سالی یک بیمارستان در استان افتتاح کردیم و به‌زودی نیز بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهر بهار افتتاح می‌شود، ادامه داد: ۱۷ موضوع مهم شهر بهار و ۷ موضوع و فعالیت شهر لالجین مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات خوبی اتخاذ می‌شود.

استاندار همدان ادامه داد: کارهای بزرگی در استان همدان در حال انجام است و دو سد بزرگ خرمرود و گرین در استان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه همکاری همه مجموعه‌ها از مجمع نمایندگان، ائمه جمعه و سپاه و بسیج در جهت توسعه استان قابل تقدیر است، اظهار داشت: مدیران جذب اعتبارات ملی را در دستور کار و در اولویت قرار دهند.

وی در خصوص بوی متعفن ناشی از واحدهای آلاینده در شهر بهار گفت: اقدامات به روز و کارشناسی انجام شود، آسایش مردم برای ما مهم است و اگر مجبور شویم کارخانه‌ها را تعطیل خواهیم کرد که البته تعطیلی آخرین راه حل است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار