کد خبر: ۷۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
بندرعباس - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: ۳۰۰ مدرسه در استان هرمزگان هوشمند شدند.

به گزارش آرانیوز:نازنین شیبانی تذرجی در جلسه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی مدارس روستایی در هرمزگان، طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان بشاگرد ۱۳۰ مدرسه روستایی هوشمندسازی شده و مودم اینترنت رایگان تحویل مدیر مدرسه شده است.

وی ادامه داد: در مجموع طی یک هفته اخیر ۳۰۰ مدرسه روستایی در استان هرمزگان، هوشمندسازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۱۱۳۰ روستا در استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده اند، افزود: از این تعداد، اتصال ۱۰ روستا در یک هفته اخیر انجام شد و اتصال روستاهایی که اینترنت آنها هنوز متصل نشده است، با حضور فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس در جلسات آتی پیگیری خواهد شد.

شیبانی تصریح کرد: اتصال اینترنت روستاها براساس اولویت بندی با در نظر گرفتن جمعیت و دیگر مباحث همچون گردشگری، کشاورزی، تولید، اشتغال و آموزش، انجام شده و تکمیل خواهد شد.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای تجهیز، نصب و تقویت خدمات زیرساختی، ۲۰۱ روستای دیگر در استان هرمزگان نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت بهره مند می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ۸۷ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده اند و براساس برنامه با جدیت نسبت به تکمیل پروژه های در حال اجرا در زمینه پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار، اقدام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار