کد خبر: ۷۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
سنندج- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: باید مراقبت از بیت المال و پاسخگو بودن همواره مدنظر مدیران از جمله شهرداران باشد و از شهردار جدید سنندج نیز می خواهیم که به این مهم توجه ویژه کند.

به گزارش آرانیوز:، حجت الاسلام سید حسین رئیس کل دادگستری کردستان سه شنبه شب در مراسم معارفه شهردار جدید سنندج به خصوصیت‌های مدیر انقلابی در تراز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یک مدیر دلسوز، متعهد، انقلابی و جهادگر نیاز امروز جامعه ماست.

وی افزود: مشارکت مردمی مهمترین نیاز مدیریت شهری است و انتظار داریم مدیران ما تواضع و مردم داری، قانون مداری و حفظ بیت المال و اموال عمومی را در سرلوحه امور قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: مراقبت از بیت المال و پاسخگو بودن باید همواره مدنظر مدیران از جمله شهرداران باشد.

وی افزود: بعضی از مدیران فکر می‌کنند وقتی مسئولیت گرفتند در یک حاشیه امنی قرار می‌گیرند اما باید بدانند هر چقدر در مناصب بالاتری باشند مسئولیت بیشتری دارند.

رئیس کل دادگستری کردستان از شهردار جدید سنندج خواست که با کار و تلاش جهادی در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکز استان همت گمارد.

محسن فتحی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم دولت مردمی است و انتظار می‌رود شهردار جدید سنندج با انسجام و همکاری با دولتمردان در راستای خدمت به مردم همت گمارد.

وی افزود: هر وقت کار را به مردم سپردیم نتیجه مثبت گرفتیم و شهروندان سنندجی انتظارات به حقی دارند.

فتحی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود نواحی منفصل شهری مورد توجه بیشتری قرار گیرد چرا که مطلوب مردم نیست که پس از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب حاشیه شهر سنندج را این طور ببینیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار