کد خبر: ۷۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
سنندج- استاندار کردستان گفت: انتظار داریم شهردار و اعضای شورای شهر سنندج، رعایت حقوق شهروندی را در اولویت امور قرار دهند تا رضایتمندی مردمی و مشارکت عمومی را با خود همراه کنند.

به گزارش آرانیوز:بهمن مرادنیا سه شنبه شب در مراسم معارفه شهردار جدید سنندج از تلاش‌های حشمت الله صیدی شهردار اسبق این شهر تقدیر کرد و گفت: امیدواریم شهردار جدید سنندج نکات مهمی از جمله رعایت حقوق شهروندی، پاسخگویی به مردم، ارتقا فضای سبز، توجه به سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز، ساماندهی وانت بارهای دست فروشی، مناسب سازی فضای شهر برای معلولان را مدنظر قرار دهد.

وی از شورا و شهردار جدید سنندج خواست حقوق شهروندی در شهرداری سنندج را رعایت کنند تا مردم در مراجعه به شهرداری راضی برگردند.

استاندار کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در جهان معرفی شده است باید تلاش کرد که از این ظرفیت فرهنگی برای تقویت گردشگری در این شهر استفاده کرد لذا اعضای شورای شهر و شهردار جدید سنندج وظیفه‌ای سنگینی در این راستا برعهده دارند.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به مشکلات ترافیکی و عمران شهری در مرکز استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم شهردار جدید سنندج هم جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیرد و هم در راستای جذب سرمایه گذار برای ساخت مسکن تلاش کند.

وی افزود: وانت بارهای دستفروشی تبدیل به معضلی برای خیابان‌های سنندج شده است و این امر شایسته استان فرهنگی کردستان نیست لذا انتظار می‌رود شهردار جدید سنندج در اولین اقدامات خود برای رفع این معضل تلاش کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار