کد خبر: ۷۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام جمهوری اسلامی، برگرفته از شعار کربلا و عاشورا است و انقلاب اسلامی نیز فرزند عاشورا است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام سید نصیر حسینی بعدازظهر دوشنبه در مراسم عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان در یاسوج افزود: دشمن از مملکت حسینی و فرهنگ عاشورایی هراس دارد و برای تضعیف این کشور، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه عزت حسینی، این کشور را قدرت جهان اسلام کرده است، گفت: در محرم الحرام و روز عاشورا امام فرزند برومندش حضرت علی اکبر (ع) جوان رشیدی همچون حضرت قاسم (ع) و برادر رشیدش قمر بنی هاشم (ع) را برای انسان‌ها فدا کرد تا بشریت به سمت هدایت بروند و در عاشورا حضرت زینب آن همه رنج کشید برای بشریت نه برای خود تا مردم راه آزادگی را یاد بگیرند.

امام جمعه یاسوج افزود: حکومت غرب و طاغوت خبیث وقتی فساد، فحشاء و نسل کشی را ترویج می‌کنند و وقتی غیرت را از انسان‌ها دور می‌کنند به معنی این است که دروازه‌های دوزخ را بر بشریت باز کرده اند.

وی تصریح کرد: امروز نشان ولایت مداری این مردم عزت آبرومندانه و قدرت برتر در اوج تحریم هاست و ما به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم که همه این عزت برگرفته از عاشورای حسینی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار