کد خبر: ۷۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس آزمون الهی بود که جمهوری اسلامی با سربلندی در آن پیروز شد.

به گزارش آرانیوز:سردار علی‌رضا تنگسیری اظهار کرد: ما در استان هرمزگان افتخارات کم نظیری داریم که نشان دهنده ایمان و اعتقاد قوی مردم این خطه به انقلاب اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: خانواده‌ای در استان هرمزگان وجود دارد که ۹ شهید را تقدیم انقلاب کرده است. وقتیکه این موضوع خدمت فرمانده کل قوا مطرح می‌شود، رهبر معظم انقلاب (مذظله‌العالی) مردم استان هرمزگان را مردمی بزرگوار و عزیر می‌نامند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر این نکته که چند روز پیش خدمت مقام معطم رهبری (مدظله‌العالی) شرف‌یاب شدم، ابراز داشت: حضرت آقا به این مردم افتخار می‌کند.

سردار تنگسیری با ذکر این نکته که دفاع مقدس آزمون پیروزی مردم ایران بود، بیان داشت: ما هشت سال با دست خالی در برابر استکبار جهان ایستادیم و ثابت کردیم که جزو انصاری هستیم که تابع ولایت است.

وی با ذکر این نکته که خیمه ولایت به هیچ عنوان تنها نخواهد ماند، مطرح کرد: در طول دوران دفاع مقدس و عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با اعتقاداتی برگرفته از ائمه اطهار و گفتمان پیامبر اسلام بر تمام دشمنان پیروز شدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: الان صدام، فهد و شمر کجا هستند و امام خمینی (ره) در چه جایگاهی قرار دارد. امام ما با بنا نهادن پایه‌های انقلابی استوار و اسلامی نام خود را در تاریخ جهان و اسلام جاودانه کرد.

سردار تنگسیری اظهار کرد: امروز شهدای استان هرمرگان در کنار امام حسین (ع) قرار گرفته‌اند و به خود افتخار می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار