کد خبر: ۷۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
ساری- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به درخشش دانش آموزان استان در لیگ بین المللی پایا گفت: مازندران موفق به کسب چهار مدال در این مسابقات شد.

به گزارش آرانیوز:سردار سیاوش مسلمی با اشاره به درخشش دانش آموزان بسیجی استان مازندران در چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی پایا اظهار داشت: دانش آموزان مازندران با کسب رتبه چهارم در این لیگ علمی درخشیدند.

وی با اظهار اینکه از مجموع افرادی که در قالب ۸۶۵ تیم در مسابقات شرکت کردند، افزود: از مازندران ۱۵ تیم به مرحله نهایی راه یافتند و این تیم‌ها موفق به کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره شدند.

سردار مسلمی یادآور شد: آنچه که برتری این دوره مسابقات بود این است که عمده بسیجیان به واسطه اعتقادات و باور به سبک زندگی به عنوان افراد الگو و برتر در مدارس بودند و می‌توانند نیروهای درتراز انقلاب اسلامی برای آینده ایران اسلامی باشند.

جعفری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا نیز با بیان اینکه لیگ پایا به عنوان بزرگترین لیگ گروه جهان اسلام به شمار می‌رود، افزود: در این دوره، مازندران همانند چهارسال گذشته با بیشترین تعداد تیم‌های شرکت کننده، رتبه اول از نظر ورودی به مرحله نهایی را کسب کرده است.

وی گفت: همچنین از نظر تعداد مدال‌ها رتبه دوم و از نظر کیفیت مدال‌ها رتبه چههارم کشور را کسب کردیم و تیم کامپیوتر و برنامه نویسی برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شده است.

جعفری ادامه داد: تیم‌های علوم انسانی و علوم پایه نیز رتبه دوم را کسب کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار