کد خبر: ۷۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تنها راه حل پیشگیری از موج جدید کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است، گفت: مردم استان کرمانشاه تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش آرانیوز:هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد، اظهار کرد: آمار بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه در حال کاهش بوده ولی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط افراد این روند کاهشی بسیار کند است.

وی افزود: از آغاز بحران ویروس کرونا تاکنون استان کرمانشاه پنج پیک را پشت سر گذاشته و با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته سنگین‌ترین هزینه‌ها را در همین پیک آخر متحمل شده‌ایم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای اینکه استان کرمانشاه وارد پیک ششم ویروس کرونا نشود باید حتماً علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مردم هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

بازوند بیان کرد: ستاد ملی کرونا در حال تدوین مصوبه‌ای است که بر اساس آن ارائه برخی خدمات ضروری منوط به ارائه کارت واکسن کرونا می‌شود.‌

وی با اشاره به ودیعه مسکن در استان کرمانشاه، گفت: ودیعه اجاره مسکن برای شهر کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و برای شهرستان‌ها ۲۵ میلیون تومان با بهره ۱۲ درصد در نظر گرفته شده که مهلت آن تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین مهلت تسهیلات در نظر گرفته شده برای کسب و کارهایی که در ایام کرونا متحمل خسارت شده‌اند یک ماه تمدید شده و افراد می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار