کد خبر: ۷۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
مشهد ـ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۶۰ پایگاه افزایش یافت.

به گزارش آرانیوز:مهدی قلیان با بیان این‌که مراکز تزریق واکسن در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۶۰ مرکز رسیده است، اظهار کرد: از این تعداد ۴۴ مرکز به‌صورت تجمیعی و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها در شهرهای مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه و شاندیز، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، خلیل آباد، تایباد راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که محدودیت سنی برای دریافت واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه برداشته شده است، ادامه داد: هم‌اکنون تمام افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند برای انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بیش از ۱۲۰ هزار دُز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات‌رسانی به گروه‌های هدف شده است.

وی با اشاره به افزوده شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب «نشان»، گفت: کاربران نقشه و مسیریاب «نشان» می‌توانند به نشانی دقیق مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود به نزدیک‌ترین محل واکسیناسیون مراجعه نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار