کد خبر: ۷۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیشتر به دنبال تحول ساختاری بنیاد جهت رسیدگی به تمامی مأموریت‌های بنیاد هستیم. در بنیاد شهید در برخی قسمت‌ها ضعف و کم‌کاری دیده می‌شود لذا سعی داریم این خدمات یکدست شود.

به گزارش آرانیوز، صبح امروز سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت، مدافع حرم و امنیت وارد شهرستان بهارستان شد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه آئین غبارروبی از مزار شهدای شهر نسیم شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف بنیاد اظهار داشت: امروز به‌عنوان خادم خانواده شهدا و ایثارگران باید فاصله میان مدیریت بنیاد و جامعه هدف را کاهش دهیم و رابطه حسنه و مستقیمی میان بنیاد شهید و جامعه هدف ایجاد شود.

وی افزود: در آغاز کار برای درک بهتر وضعیت موجود باید دیدارهای نزدیک با خانواده شهدا داشته باشیم لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور بررسی وضعیت فعلی و احصا مشکلات به اقصی نقاط کشور سفر خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: دیدار با خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس یاد بازماندگان و یادگاران دفاع مقدس را زنده نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید

قاضی‌زاده ابراز داشت: امروز در شهرستان بهارستان و شهر نسیم شهر حضور پیدا کردیم تا از نزدیک با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، سلامت، امنیت دیدار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کمیته ایثارگران بزرگداشت دفاع مقدس بر عهده بنیاد شهید است و برنامه‌هایی از این قبیل برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح‌ریزی‌شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در زمینه اهداف پیش روی بنیاد خاطرنشان کرد: بیشتر به دنبال تحول ساختاری بنیاد جهت رسیدگی به تمامی مأموریت‌های بنیاد هستیم. در بنیاد شهید در برخی قسمت‌ها ضعف و کم‌کاری دیده می‌شود لذا سعی داریم این خدمات یکدست شود.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار