کد خبر: ۷۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:اصرار مجلس در مذاکرات برجامی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها است و این قانون باید اجرایی شود.

به گزارش آرانیوز، علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به درخواست‌ غربی‌ها برای بازگشت ایران به مذاکرات برجامی، گفت:اصرار مجلس در مذاکرات برجامی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها است و این قانون باید اجرایی شود.

وی ادامه داد:اجرای قانون مجلس یک الزام و ضرورت مهم است و کلیه اجزای کشور برای اجرا شدن درست این قانون باید انسجام و وحدت داشته باشند تا منافع ملی و کشور دچار آسیب نشود.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه غربی‌ها باید ابتدا تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ملت ایران وضع کرده‌اند را بردارند و به معاهدات پایبند باشند تا پس از آن ایران  درباره مسئله برجام تصمیم‌گیری کند، اضافه کرد: هدف اصلی برجام، رفع تحریم‌ها بود و تا زمانی که تحریم‌ها رفع نشوند ایران هیچ دلیلی برای اجرای تعهدات برجامی خود نمی بیند.

عضو هئیت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم ها قطعاً به ضرر ایران است، ادامه داد:ایران به برجام عمل کرد و در همه مدت پایبندی کامل داشت اما غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها به صورت یک‌طرفه آن را نقض کردند و حالا باید خسارت‌های که در این مدت به مردم ایران وارد شده را نیز جبران کنند.

منبع: تسنیم
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار