کد خبر: ۷۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
مشهد ـ بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور با ظرفیت تزریق روزانه ۲۰ هزار دز واکسن در مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش آرانیوز:سید عبدالله ارجائی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور و رونمایی از اولین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری که با حضور مسئولان شهری و استانی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که سلامت مردم و اهتمام به آن از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید است، اظهار کرد: از آغاز دوره جدید مدیریت شهری مشهد مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به بهره‌برداری بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با ظرفیت تزریق روزانه ۲۰ هزار دز واکسن کرونا، ادامه داد: این مرکز آمادگی افزایش دو برابری ظرفیت تزریق واکسن به ۴۰ هزار دز در روز را دارد.

شهردار مشهد مقدس افزود: نخستین ناوگان سیار واکسیناسیون شهری با ظرفیت ۱۰ دستگاه اتوبوس شهری نیز امروز به بهره‌برداری رسید که در صورت نیاز، امکان افزایش این ناوگان وجود دارد.

وی با تأکید بر این‌که تسهیل دسترسی مردم به واکسیناسیون اولویت اصلی است، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها برای مناطق محروم سطح شهر و حاشیه‌ای آماده‌سازی شده که سایر اقشار هدف همچون آسایشگاه‌ها و مراکز نگهداری سالمندان نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار