کد خبر: ۷۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
سامان- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسانه‌ها باید مسائل استان را اولویت‌سنجی کنند، گفت: برای بقای خانواده باید کار جدی انجام شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام مهدی طاهری شامگاه سه شنبه در دورهمی فعالان رسانه‌ای انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرهنگ قاعده‌مند است، عنوان کرد: نسبت رسانه با نخبه پروری، حذف نخبه‌ها و از بین بردن انگیزه‌های این افراد در چهارمحال و بختیاری باید مشخص شود.

وی با تاکید بر لزوم درک تمایلات افراد جامعه، تصریح کرد: برنامه ریزی و اجرای کار فرهنگی باید بر اساس تمایلات جامعه انجام شود.

رسانه‌ها خود مراقبتی و آسیب شناسی را در دستور کار قرار دهند

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رسانه‌ها باید خود مراقبتی و آسیب شناسی را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام طاهری با انتقاد از برخی رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها در چهارمحال و بختیاری به یک جریان پیش برنده انقلاب اسلامی تبدیل نشده‌اند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید از حق دفاع کنند، عنوان کرد: رسانه‌ها نباید در برابر ظلم سکوت کنند.

مدیر کل تبلیغات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی نمی‌تواند بدون جریان رسانه‌ای حرکت کند، افزود: یک بُعد فعالیت رسانه فرهنگی است.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: شناخت ذهن و افکار عمومی در بزنگاه بر میل مقدم است.

لزوم تولید محتوا متناسب با گام دوم انقلاب

وی با طرح این سوال که در جهت‌دهی افکار عمومی ایران اسلامی تا چه میزان تولیدات رسانه‌ای متناسب با گام دوم انقلاب است؟ گفت: میزان موفقیت متولیان رسانه‌ای در خصوص تولید محتوا متناسب با گام دوم انقلاب باید بررسی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ضعف‌ها در حوزه تبلیغات و تولید آثار رسانه‌ای، اظهار کرد: رسوخ افکار غرب‌گرایانه در استفاده از ابزارهای رسانه‌ای در کشور علت این ضعف‌ها است.

وی ادامه داد: در دهه ۶۰ رشد جمعیت در استان بالا بود اما به دلیل نبود نگاه راهبردی این مهم در سال‌های گذشته موجب افزایش بیکاری شد.

برای بقای خانواده باید کار جدی انجام شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمار طلاق در استان افزایش یافته است، عنوان کرد: برای بقای خانواده باید کار جدی انجام شود.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به فعالیت هزار و ۳۰۰ نفر در حوزه تربیت کودکان در چهارمحال و بختیاری، افزود: آموزش‌های لازم در خصوص نوع و نحوه تربیت باید به این معلمان کودک داده شود.

وی اظهار کرد: با تجمیع ظرفیت‌ها و توزیع مسئولیت‌ها می‌توان مشکلات استان را حل کرد.

رسانه‌ها در تولید محتوا اولویت سنجی کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقد یعنی ارزیابی مسائل، گفت: رسانه‌ها در تولید محتوا باید اولویت سنجی کنند.

حجت الاسلام طاهری با طرح این موضوع که آیا فضای رسانه استان مبتنی بر یک منطق پیش برنده هست یا خیر؟ اظهار کرد: بر برخی رسانه‌های چهارمحال و بختیاری هیجان حاکم است و این باعث شده نتوانند به صورت منطقی اولویت سنجی کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار