کد خبر: ۷۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
ری- قهرمان پیشین تکواندو با اشاره به اینکه حضور در یادواره‌ شهدا روحیه ایثار و قهرمانی را در ورزشکاران تقویت می‌کند گفت: تقدیم ۵۰۰ شهید از خانواده تکواندو افتخار آفرین است.

به گزارش آرانیوز:هادی ساعی عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری ششمین یادواره شهدای تکواندو که در شهرری و با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد با بیان اینکه تقدیم ۵۰۰ شهید شاخص تکواندو برای خانواده تکواندو افتخار آفرین است اظهار داشت: خون این شهدا وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و امروز که اینجا هستیم به حرمت خون این عزیزان است.

ساعی با اشاره به اینکه امنیت کنونی را مدیون خون شهیدان هستیم که امیدواریم راه آنان را ادامه دهیم گفت: برگزاری هر ساله این مراسم بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه همیشه قهرمانان واقعی شهدا هستند افزود: شهدایی که در دوره خود ورزشکار و شاخص بودند، هم قهرمان این دنیا و هم قهرمان آخرت محسوب می‌شوند و الگوی ما هستند و باید از آنان درس بگیریم.

قهرمان پیشین تکواندو ایران و جهان عنوان داشت: شهدا با روحیه قهرمانی در میدان‌های جنگ حضور یافتند که تحسین برانگیز است، آنان از دنیا گذشتند تا از میهن دفاع کنند.

ساعی اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس بر قهرمانی و پهلوانی تأثیر زیادی دارد و با حضور در این یادواره‌ها روحیه ایثار و قهرمانی در ورزشکاران تقویت می‌شود و به خوبی در میابیم که سختی حضور در میدان‌های مسابقه در مقابل کار شهدا بسیار کم است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار