کد خبر: ۷۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از رصد تحرک دشمنان در خلیج فارس خبر داد و گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد.

به گزارش آرانیوز:، سردار رمضان زیراهی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه دریایی اقتدار و نمایش قدرت در آب‌های ساحلی بوشهر اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است.

وی با اشاره تولید تولید انواع شناورهای موشک انداز در بردهای مختلف و انواع و اقسام موشک‌ها با تکیه بر توان داخلی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: ایران بنای جنگ با هیچ کشوری را ندارد اما این قدرت را دارد در صورت تجاوز هر قدرتی به مرزهای کشورمان با قدرت در مقابل آنان قرار گیرد و پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها بدهد همان‌طور که در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز این اصل را ثابت کرد.

رصد تحرک شناورهای دشمن در خلیج فارس/آماده پاسخ به هر اقدامی هستیم

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه امروز خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن کرده است اضافه کرد: تحرک شناورهای دشمن در خلیج فارس رصد می‌شود و در صورت خطای محاسباتی، با قدرت و شدت با آنان برخورد می‌شود.

سردار زیراهی مهمترین سرمایه ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را روحیه ایثار، همبستگی، هم‌افزایی و دشمن ستیزی دانست و بیان کرد: امروز دشمن برای تضعیف این روحیه مردم بسیج شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه زمینه‌ها قوی و مقتدر باشیم تصریح کرد: اگر قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم این مسیر دشوار را طی کنیم و دشمن همه دستاوردهای ما را از بین می‌برد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: این رژه دریایی که ترکیبی از شناورهای بسیج دریایی و شناورهای رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است به پاسداشت سال‌های حماسه و ایثار در آب‌های خلیج همیشه فارس به اجرا درآمده است.

رصد تحرک شناورهای دشمن در خلیج فارس/آماده پاسخ به هر اقدامی هستیم

سردار زیراهی اضافه کرد: مردم ما در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش نیروهای مسلح از مرزها و آب و خاک این سرزمین دفاع کردند و امروز نیز بسیجیان دریادل در قالب بسیج دریایی در کنار نیروی دریایی سپاه در امنیت سازی خلیج همیشه فارس تأثیر گذار هستند.

رژه دریایی اقتدار و نمایش قدرت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح با حضور بسیجیان و ۱۷۰ شناور رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در آب‌های نیلگون خلیج فارس محدوده استان بوشهر برگزار شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار