کد خبر: ۷۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
بوشهر- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان گفت: ۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در کنگان برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل تاجیک صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با محوریت شعار ما مقتدریم برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع کرونا، برنامه‌ها با تلفیقی از فضای مجازی و تعداد محدود مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و افزود: تجلیل از ۲۰۰ رزمنده دفاع مقدس، عطرافشانی شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: رزمایش جهادگران خدمت، رزمایش توزیع هزار بسته نوشت افزار، رژه خودرویی، شامگاه یاد یاران، رزمایش گشت رضویون، نواختن زنگ ایثار و بازگشایی مدارس، اعزام اکیپ پزشکی و تجلیل از مدافعان سلامت، اولین یادواره شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

تاجیک افزود: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در خانواده معظم شهدا متبلور می‌شود، این ایثارگری تاریخی در دنیا بی نظیر است، امام راحل در ادوار جنگ تاکید می‌کردند قیام ما الگویی از قیام امام حسین (ع) است.

وی افزود: دشمن بعد از هشت سال جنگ تحمیلی میدان را رها نکرده است، دشمنان میدان جنگ را عوض کردند و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کردند، در جنگ روانی دشمنان تمام توان به میدان آورده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان در ادامه از اقتدار انقلاب جمهوری اسلامی ایران گفت و افزود: ملت ایران با افتخار در میدان است و با همت مردم ۴۲ سال انقلاب را با اقتدار پیش برده‌ایم، ضروری است همه ما فرهنگ خداباوری، خدامحوری و ولایت شناسی را حفظ، پرورش و در سراسر جامعه توسعه دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار