کد خبر: ۷۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه رویکرد جدید سازمان تبلیغات قابل تقدیر است، گفت: استان ایلام در بحث زیرساخت های فرهنگی نیازمند توجه است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام الله نور کریمی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار کرد: بیش از آنکه بعد نظامی دفاع مقدس ما تاثیرگذار باشد بعد فرهنگ‌سازی آن مورد توجه بوده و موثر است.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس، افزود: افتخار مردم استان ایلام این است که از ابتدا و تا پایان جنگ تحمیلی ایستادند و جانانه ایستادند و حماسه و مقاومت‌های مردان و زنان ایلام تاریخ قطوری از انقلاب اسلامی ما را تشکیل می‌دهد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی که مسئولیت تبلیغات اسلام و نشر فرهنگ اسلامی را دارد، از آغاز پیروی انقلاب اسلامی تا کنون سال هاست در این حوزه فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر با یک رویکرد جدید که هم محاسن روش سنتی که حاکم بود را حفظ کردند و هم از ابزار روز و فضای مجازی استفاده شده است.

کریمی تبار با اشاره به اینکه توجه سازمان تبلیغات اسلامی به عرصه‌های مختلف از مراکز علمی تا روستاهای دور افتاده قابل تقدیر است، افزود: این اقدامات لازم است اما کافی نیست و نیاز است متناسب با مقدورات و توانمندی‌های استان توجه ویژه صورت گیرد.

وی افزود: ظرفیتی که اربعین حسینی در استان ایجاد کرده، فرصتی است که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند به صورت مستقیم، همکاری و تلاش مستمر برای خدمت به زوار اربعین حسینی در استان ایلام داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار