کد خبر: ۷۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها پنج شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس به سخنرانی یکی از معاونین رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش آرانیوز:سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در ۱۵۸ گلزار شهید و ۴۰ مزار شهید گمنام استان البرز خبر داد و گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها، عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس همچون ادوار گذشته فردا یک مهرماه رأس ساعت ۱۶ در ۱۵۸ گلزار مطهر شهدا و ۴۰ مزار شهید گمنام استان با حضور پرشکوه امت انقلابی و شهیدپرور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مراسم متمرکز این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین لشگری و کشوری و امت شهیدپرور استان البرز، با سخنرانی یکی از معاونین محترم رئیس‌جمهور در امام‌زاده محمد علیه‌السلام برگزار می‌گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهدا را مظهر اقتدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: امت شهیدپرور با حضور خود در گلزارهای شهدا ضمن تکریم مقام شهدا، مزار شهدا را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان در پایان با دعوت گسترده از تمام مسئولین و مردم برای حضور در این مراسم خاطرشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران است، باید تلاش کنیم تا یاد شهدا در جامعه زنده بماند و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی پایدار و زنده بماند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار