کد خبر: ۷۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
کرج - جانشین فرمانده ناجا گفت: ناجا امروز به تکیه‌گاه مردم تبدیل شده که این امر حاصل مجاهدت‌های شبانه‌روزی پرسنل آن است.

به گزارش آرانیوز:سردار قاسم رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا که در آموزشگاه تخصصی چمران برگزار شد، اظهار کرد: ناجا امروز به تکیه‌گاه مردم تبدیل شده که این امر حاصل مجاهدت‌های شبانه‌روزی پرسنل آن است.

وی بیان کرد: امنیت پایدار، آرامش جامعه، اموال مردم، صیانت از بیت‌المال و مبارزه با مجرمان همه و همه خط قرمز نیروی انتظامی محسوب می‌شود و برای تحقق آنها همه توان خود را به کار گرفته‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، ناجا و سردار سلیمانی متذکر شد: عزت، شرف و آرامش خود را مدیون ولایت فقیه می‌دانیم و همین موضوع عزت‌بخش ما در تمامی جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز ۲ هزار دانش‌آموخته در ۶ رسته علمی و تخصصی نیروی انتظامی از مراکز مختلف آموزشگاه‌های ناجا که در یک فضای حرفه‌ای و معنوی آموزش دیده‌اند موفق به فارغ‌التحصیلی شدند و از فردا به جمع مدافعان امنیت کشور می‌پیوندند.

سردار رضایی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۱۰ هزار فراگیر در آموزشگاه‌های مختلف ناجا آموزش می‌بینند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این جوانان دارای آمادگی علمی، جسمی و روحی مطلوب برای تأمین امنیت کشور هستند.

وی با اشاره به روحیه غیرت و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی این فراگیران گفت: پرسنل ناجا همواره و در همه حال مدافع منافع کشور و نظام هستند و اجازه نمی‌دهند تا خدشه‌ای به کیان امنیت کشور وارد شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار