کد خبر: ۷۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
اصفهان- مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با استفاده از ظرفیت خیران امسال هفت واحد آموزشی به چرخه آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه می‌شود.

به گزارش آرانیوز:محمد معدن دار اظهار داشت: امسال حدود دو هزار دانش آموز سال اولی و ۱۸ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دیگر در آران و بیدگل تحصیل خود را در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شروع می‌کنند.

وی به بازنشستگی حدود ۲۰۰ معلم در آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: با استفاده از نیروهای بازنشسته و نیروهای خرید خدمات آموزشی سال‌های گذشته، نیاز تمامی واحدهای آموزشی به معلم تکمیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: ۸۰ درصد فرهنگیان آران و بیدگل واکسینه شده‌اند و واکسینه شدن ۲۰ درصد آنان که اغلب دارای بیماری زمینه‌ای هستند نیز در حال پیگیری است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارهای دولتی در مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با استفاده از ظرفیت خیران امسال نیز هفت واحد آموزشی به چرخه آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه می‌شود.

معدن دار با بیان اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۷۵ پروژه مختلف عمرانی آموزشی و پرورشی در آران و بیدگل احداث شده است، افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از محل کمک خیران و اعتبارات دولتی هزینه شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار