کد خبر: ۷۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز، گفت: برگزاری این اجلاس در تبریز یک رویداد بی‌نظیر بود.

به گزارش آرانیوز:محمدرضا پورمحمدی ظهر چهارشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با وی، اظهار داشت: تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان بویژه صداوسیما که در مدت کوتاهی مقدمات برگزاری این همایش را فراهم کردند، فضایی از همدلی و همراهی را در استان ایجاد کرد و با عنایت الهی و توجه حضرت سیدالشهدا (ع) همایش به بهترین شکل برگزار شد.

وی افزود: در فضای معنوی ایام عزاداری محرم و صفر یک کار بزرگ انجام شد که در شرایط زمانی و مکانی خود یک رویداد بی‌نظیر بود.

پورمحمدی با اشاره به حضور ۱۵۰ میهمان داخلی و میهمانانی از ۲۰ کشور جهان در این همایش، گفت: صداوسیما هنر خود را در برگزاری این همایش نشان داد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به راه‌اندازی واحد سیار صداوسیمای مرکز تبریز که برای اولین بار در این همایش مورد استفاده قرار گرفت، گفت: راه‌اندازی این واحد توسط متخصصان داخلی، نقطه عطفی در عرصه اطلاع‌رسانی بود که در این همایش به خوبی جواب داد.

صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این دیدار گزارشی از هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در تبریز ارائه کرد و گفت: به اذعان مسئولان سازمان صداوسیما، این همایش یکی از منظم‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین همایش‌های برگزارشده در سطح ملی بود که لازم است از همه دست‌اندرکاران آن و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان صمیمانه قدردانی کنیم.

وی همچنین با اهدای لوح سپاس از حمایت‌ها و زحمات استاندار آذربایجان شرقی در برگزاری این همایش قدردانی کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار