کد خبر: ۷۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
فدراسیون والیبال قصد دارد در نشست بررسی عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیم مهم استفاده از مربی ایرانی یا خارجی برای المپیک فرانسه را اتخاذ کند.

 

چشم انتظار تصمیم مهم فدراسیون والیبال/المپیک پاریس با مربی ایرانی

به گزارش آرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ژاپن برای چهارمین بار قهرمان شد. بهروز عطایی، هدایت تیم ملی را در مسابقات برعهده داشت و پس از چند شکست پیاپی ایران مقابل ژاپن در لیگ ملت‌ها و بازی های المپیک توکیو، تیم ملی طعم پیروزی را برابر سامورایی‌ها چشید.

تیم جوان ایران در این دوره از مسابقات جنگنده و با انگیزه بازی کرد و نوید آینده روشن را داد. پس از بازی های المپیک توکیو جلسات آسیب شناسی برگزار نشد و محمدرضا داورزنی، جلسات آسیب شناسی و تصمیم گیری درباره کادرفنی تا المپیک پاریس پس از قهرمانی آسیا گرفته خواهد شد.

پس از کسب چهارمین جام قهرمانی در آسیا که برای نخستین بار توسط سرمربی و کادر ایرانی به دست آمده است باید دید آیا فدراسیون والیبال تا المپیک پاریس بار دیگر به مربی ایرانی اعتماد خواهد کرد یا خیر؟

چشم انتظار تصمیم مهم فدراسیون والیبال/المپیک پاریس با مربی ایرانی

شاید زمان آن فرا رسیده تا به مربیان وطنی اعتماد کرد و حمایت ویژه‌ای از آنها صورت گیرد تا با تیم کاملا وطنی در آوردگاه‌های جهانی به دنبال افتخار آفرینی باشیم.

عطایی و همکارانش نتایج قابل تاملی در قهرمانی آسیا کسب کردند. به اعتقاد برخی کارشناسان سطح مسابقات بالا نبوده است و تنها حریف جدی ایران ژاپن بود اما باید به کادر ایرانی اعتماد و به دنبال تقویت آن باشیم.

شاید حضور یک مشاور فنی خارجی در کنار کادر ایرانی بتواند تاثیرگذار باشد، کاری که ژاپنی‌ها مدت هاست انجام می دهند. حضور فیلیپ بلان، بازیکن سابق و مربی فعلی والیبال اهل فرانسه که یکی از بزرگ‌ترین تئوریسین‌های والیبال دنیا به شمار می‌رود در کنار سرمربی وطنی خودشان استفاده کردند و به دنبال آن شاهد پیشرفت و رسیدن به والیبال ایران بودند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار