کد خبر: ۷۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
یاسوج- فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس در استان چندین طرح اقتصادی و عمرانی با مشارکت سپاه پاسداران افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش آرانیوز:حسن حکمتیان عصر دوشنبه در نشست برنامه ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: سپاه پاسداران بعد از جنگ تا به امروز فعالیت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر زیرساخت‌ها شروع کرده است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت رتبه اول ایثارگری در کشور را داراست، گفت: دشمن بخشی از کشور را اشغال کرد، اما رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر رزمندگان اسلام به فرمان رهبر لبیک گفتند و با یزیدیان زمان جنگیدند.

حکمتیان تصریح کرد: رزمندگان ما عملیات‌های پیروزمندانه ثامن ائمه، بیت المقدس و طریق القدس را خلق کردند و در تیپ ۴۸ فتح، در دروان دفاع مقدس، سی هزار رزمنده حضور داشته که در این دوران سیزده هزار نفر جانباز و یکهزار و ۸۸۵ در کهگیلویه و بویراحمد شهید شدند.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس نیز تهدیدهای دشمن تغییر کرد و ماهیت دشمن دگرگون شد و جنگ‌های روانی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند و رزمندگان این استان بعد از دوران دفاع مقدس هم در خط مقدم مبارزه با دشمنان حماسه آفرینی کردند.

حکمتیان تصریح کرد: دشمن بعد از دوران دفاع مقدس وارد جنگ نرم شد و دشمن جنگی خطرناک‌تر از جنگ سخت را علیه کشورمان آغازکرد که با استفاده از سیصد شبکه رسانه‌ای، جنگ نرم را علیه کشورمان راه اندازی کردند، اما هیچگاه نتوانستند در برابر قدرت رزمندگان سپاه موفق شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار