کد خبر: ۷۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: بیش از ۵۳ درصد جمعیت هدف علیه کرونا در سرپل‌ذهاب واکسینه شدند.

به گزارش آرانیوز:شهرام روشنی نژاد با اشاره به آمار واکسیناسیون جمعیت هدف در شهرستان سرپل ذهاب، اظهار کرد: بیش از ۵۳ درصد جمعیت هدف در سرپل ذهاب با تزریق دز اول واکسن کرونا واکسینه شده‌اند.

وی به آمار افرادی که دز دوم واکسن کرونا را در شهرستان سرپل ذهاب دریافت کرده‌اند، گفت: با توجه به محدودیت‌های سنی و فاصله‌ای که بین تزریق دز نخست و دوم واکسن کرونا باید رعایت شود، در حال حاضر ۲۸.۳ درصد جمعیت هدف در شهرستان سرپل ذهاب دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: با توجه به حذف محدودیت سنی برای تزریق واکسن در استان کرمانشاه، از مردم شهرستان سرپل ذهاب دعوت می‌شود با هر گروه سنی (بالای ۱۲ سال) به پایگاه‌های تجمعی تزریق واکسن مراجعه کنند و نسبت به تزریق واکسن که مؤثرترین راه کاهش مرگ و میر و بستری‌ها در شیوع کرونا است اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان، همه افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال که پیش از این برای آنها واکسن تزریق نمی‌شد می‌توانند برای واکسیناسیون به مراکز تجمعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

روشنی نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر سرپل ذهاب به آدرس خیابان احمد ابن اسحاق، کوچه شاه صنمی، سالن ورزشی مدرسه فاطمه الزهرا (س) و خیابان شاهد (شاه عباسی)،خیابان دادگستری، سالن ورزشی هنرستان زینبیه در ۲نوبت صبح و ظهر فعال است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار