کد خبر: ۷۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
سنندج- اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی مستقل جمعیت هلال احمر در مرکز استان کردستان و در سالن پژوهش شهرک بهاران سنندج افتتاح شد.

به گزارش آرانیوز:مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان روز دوشنبه در افتتاحیه اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی مستقل هلال‌احمر در ورزشگاه استاد پژوهش بهاران، اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم به تسریع در روند واکسیناسیون شهر سنندج جمعیت هلال احمر اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی مستقل خود را در ورزشگاه استاد پژوهش بهاران افتتاح کرد.

پیام جلالی با بیان اینکه این مرکز با حمایت و راهنمایی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است، افزود: با استفاده از پتانسیل داوطلبان، امدادگران و کارکنان هلال احمر از امروز با توجه به نیاز مردم به واکسن کرونا در سه نوبت ارائه خدمت خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: با توجه به تهیه واکسن‌ها در این مرکز، محدودیت در تزریق واکسن وجود ندارد و تا هر زمان که مراجعه‌کنندگان حضور یابند واکسیناسیون انجام می‌شود.

جلالی از حضور ۸۰ نفر از اعضای سازمان جوانان در این مرکز خبر داد و گفت: یک تیم کامل امدادگر به عنوان تیم واکنش سریع در این مرکز واکسیناسیون حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ نفر از همکاران جمعیت هلال احمر تا پایان طرح موظف به همکاری در این مرکز هستند و با توجه به نیاز واکسیناسیون پتانسیل جهت افزایش نیرو را داریم.

مدیرعامل هلال احمر استان کردستان، با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج ایستگاه پذیرش واکسیناسیون در این مرکز وجود دارد، یادآور شد: واکسن «برکت»، «سینوفارم» و «آسترازنکا» بدون محدودیت در این مرکز به مراجعه کنندگان تزریق می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار