کد خبر: ۷۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
قزوین-رئیس کمیته واکسیناسیون ستاد کرونا استان قزوین گفت: با توجه به تراکم رفت و آمد درحوزه اصناف، کسبه باید واکسینه شده و برای ادامه فعالیت کارت واکسن حداقل یک دُز را داشته باشند.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در جلسه کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین اظهار کرد: با توجه به تراکم رفت و آمد در حوزه اصناف، صاحبان مشاغل و کسبه باید واکسینه شده و برای ادامه فعالیت کارت واکسن دریافت حداقل یک دُز را داشته باشند.

وی تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های شهری نیز برای ادامه فعالیت خود باید حداقل یک دز واکسن خود را دریافت نموده باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین افزود: طبق آخرین آمار از واکسیناسیون عمومی ۵۰۰ هزار نفر در سطح استان واکسن خود را تزریق کرده‌اند که حدود ۵۴ درصد از جمعیت استان است که رقم قابل توجهی است را تشکیل می‌دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دولت و مسئولان در استان رویکرد تزریق حداکثری واکسیناسیون را در پیش گرفته‌اند و محدودیت سنی در خصوص تزریق واکسن نداریم.

حبیبی تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی، واحدهای تولیدی، نیروهای نظامی و انتظامی باید لیست پرسنل واکسینه شده خود را با فوریت اعلام کنند و افرادی که در این دستگاه‌ها موفق به تزریق نشده‌اند را سریعاً شناسایی و تزریق واکسن انجام شود.

وی با اشاره به سرعت و اوج گیری تزریق واکسن افزود: از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی و درمانگاه‌ها جهت واکسیناسیون باید استفاده شود

این مسئول با بیان اینکه پایگاه‌های واکسیناسیون باید تقویت شوند تصریح کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پایگاه‌های تزریق واکسن راه اندازی شود تا امکان دسترسی مردم برای تزریق واکسن فراهم باشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: برای فعالیت استخرها و ورزشگاه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رأس امور قرار دارد و باید برابر شیوه نامه‌های ابلاغی اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار