کد خبر: ۷۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
همدان_مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: اولین نشست حضوری هم اندیشی اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان در روز یکشنبه در همدان برگزار می شود.

به  گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمد هادی نظیری  اظهار کرد: اعضای ستاد پیشرفت بانوان تمام شهرستان‌های استان در روز یکشنبه بیست و هشتم شهریور ماه در همدان دور هم جمع خواهند شد و در قالب یک برنامه مدون، سیاست‌ها و مأموریت ستاد نهضت را با هم مرور می‌کنند.

وی ادامه داد: آنچه در این نشست مورد توجه و برنامه ریزی قرار گرفته است شامل این مطلب است که اعضای ستاد نهضت در شهرستان‌های ۹ گانه بعد از بررسی‌های متنوع از بین ظرفیت‌های مختلف شهرستان‌ها از بین حوزه، دانشگاهیان، ورزشکاران، اصناف، نوجوانان، جوانان و فرهیختگان در بخش‌های مختلف جامعه دور هم جمع خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدف و رویکردی که مجموعه ستاد نهضت در هر شهرستان دنبال می‌کند این خواهد بود که این جمع فرهیخته با بهره گیری و هم افزایی کامل با تمام مجموعه‌های بانوان در شهرستان‌ها که شامل حوزه علمیه خواهران، سازمان بسیج زنان و هر ظرفیتی که در حوزه بانوان فعال است باید مسائل حوزه بانوان را بر اساس اقتضائات، رسوم، ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهرستان را، در حوزه بانوان پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات استان همدان با بیان اینکه بعد از شناسایی و بر اساس اطلاعات به دست آمده یک برنامه بلند مدت و کوتاه مدت برای حل مسائل حوزه بانوان در آن شهرستان طراحی، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد تاکید کرد: ستاد نهضت در استان و شهرستان‌ها نقش یک حلقه میانی را ایفا خواهند کرد و بنا نیست که خود متولی و برگزار کننده برنامه‌ها باشند بلکه یک نقش شتاب دهنده و هدایت کننده ظرفیت‌های مردمی را در سطح هر شهرستان عهده‌دار هستند.

وی اضافه کرد: این نشست از ۴ بخش مهم تشکیل شده است که بخش اول شامل افتتاحیه که هدف این بخش تبیین مأموریت و اهداف ستاد برای اعضا است و توسط اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات انجام خواهد شد، بخش دوم شامل، تشکیل نشست‌های هم اندیشی است که در حلقه‌های هم اندیشی هدف این است که بانوان مهمترین مسائلی که تاکنون به آن رسیده اند را مجدداً مورد بحث و دقت نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر جلسات ارائه برگزار می‌شود و هر یک از شهرستان‌ها به مدت ۱۵ دقیقه دستاوردهای خود را نسبت به مسائل بانوان و همچنین سایر مسائل تحلیل خواهند کرد، ادامه داد: و در مرحله بعد طرح اقدام خود را در شهرستان در معرض نقد، ارزیابی و گفتگو با سایر گروه‌ها قرار خواهند داد و در پایان با یک جمع بندی در بخش‌های مختلف نسبت به اعضا تصمیماتی گرفته خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار