کد خبر: ۷۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
ساری- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: هشت موکب با ۳۰۰ خادم به زائران اربعین حسینی در عراق خدمات دهی خواهند کرد.

به گزارش آرانیوز:محمدحسن اصغری با اشاره به اینکه هشت موکب برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در عراق برپا می‌شود، شمار خادمان موکب ها را ۳۰۰ نفر ذکر کرد.

وی با عنوان اینکه یکی موکب در نجف اشراف برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی برپا می‌شود، افزود: یک موکب در مسیر نجف - کربلا، یک موکب در سامر ا و بقیه در شهر کربلا مستقر می‌شوند.

وی با اظهار اینکه کالاهای سرمایه‌ای موکب‌های مازندران از قبل در عراق مستقر بوده است، گفت: کالاهای مصرفی نیز در عراق تهیه و تأمین می‌شود.

اصغری افزود: متأسفانه هنوز ستاد اربعین استان پای کار نیامده است و برای اعزام خادمان موکب و تست پی سی آر تاکنون اقدامی نشده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران یادآور شد: همچنان مشخص نیست اعزام خادمان موکب ها باید از طریق فرودگاه استان انجام شود و یا جای دیگر و تاکنون اطلاع رسانی دراین زمینه نشده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام خادمان موکب ها از فردا شروع می‌شود، خواستار همکاری دستگاه‌های مرتبط و تسریع در ارائه خدمات مورد نیاز شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار