کد خبر: ۷۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
قم-سخنران مراسم عزاداری حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری از شنبه تا سه شنبه حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، چهارشنبه حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی و جمعه آیت‌الله سید رحیم توکل خواهد بود.

به گزارش آرانیوز:برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری شامل سخنرانی قبل از ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از نماز مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا در کنار برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر از ۲۷ شهریورماه تا ۲ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

مراسم قبل از نماز ظهر از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌الاسلام حمیدرضا داوود وندی، محمدحسین اجرایی، یاسر خلیلی، محمدحسین صادقی، ایمانی مقدم و یزدی برگزار می‌شود و روز جمعه نیز حجت‌الاسلام احمد مبهوتی سخنران مراسم قبل از ظهر خواهد بود.

هر روز بعد از نماز ظهر و عصر نیز مراسم مداحی در صحن صاحب‌الزمان (عج) برقرار خواهد بود که مداحان این مراسم به ترتیب از شنبه تا جمعه عبدالحسین شفیع پور، احمد خلف‌زاده، سیدرضا جدا، مجید دلشاد فر، علی پیله‌وران، یاسین شیخ‌زاده و محمد حیدری‌زاده خواهند بود.

مراسم سخنرانی و مداحی قبل از نماز مغرب نیز در روز شنبه توسط حجت‌الاسلام مقداد تابش و مداحی محمد عباسیان و از یکشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌الاسلام محمدعلی عدالت، حمید ملکی، حاج حیدری و علی اصغر ثنائی و مداحی علی بهادری، مجید بهداروند، ابوالفضل فیض الله زاده و سید داوود حاجی حسینی برگزار می‌شود و در روز پنجشنبه نیز محفل انس با قرآن کریم و جمعه قرائت زیارت آل یاسین توسط علی‌اصغر صادقی و سخنرانی توسط حجت‌الاسلام فؤادیان برگزار خواهد شد.

سخنران مراسم شب‌های حرم مطهر نیز از شنبه تا سه شنبه حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، چهارشنبه حجت‌الاسلام مؤمنی و جمعه آیت الله سیدرحیم توکل خواهد بود و مداحی شب‌ها نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب توسط حسین فروغی، جواد هاشمی، علی حبیب زاده، علی رئوفی، مجتبی رمضانی، سید حسین آقامیری و محمدرضا شمس‌آبادی انجام می‌شود.

همچنین در هفته پیش رو سه شنبه شب دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم، چهارشنبه شب یادواره شهدای دفاع مقدس با روایتگری حسین یکتا، پنجشنبه شب دعای کمیل توسط حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری و زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام جعفر واضحی قرائت خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری شامل قرائت زیارتنامه حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیها یکشنبه ساعت ۲۱ از شبکه قرآن، قرائت دعای توسل سه شنبه ساعت ۲۱ از شبکه قرآن و قرائت و شرح زیارت وارث هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از شبکه قرآن و معارف سیما است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار