کد خبر: ۷۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
شیراز - فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شیراز افتتاح شد.

به گزارش آرانیوز:امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان در کنار و خدمت مردم بوده است، گفت: امروز یکی دیگر از مراکز واکسیناسیون کرونا به صورت بیست و چهار ساعته در مرکز آموزش و فنون مرکز نیروی زمینی افتتاح شد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون شروع به ساخت نقاهتگاه، مراکز درمانی و واکسیناسیون کرده است.

امیر سرتیپ دوم رضایی تصریح کرد: امروز نیروی زمینی یک مرکز واکسیناسیون کرونا در هوابرد و علوم و فنون شیراز افتتاح کرده تا بتوانیم قدمی در زمینه کمک به کادر درمان برداشته باشیم.

امیر سرتیپ رضایی گفت: این مرکز ظرفیت ۱۰ خط واکسیناسیون کرونا را دارد، که ظرفیت تزریق واکسن بالای ۲ هزار نفر را دارد.

مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همت ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه اندازی چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون را ارزشمند خواند و افزود: با راه اندازی این مرکز واکسیناسیون، مجموعه مراکز واکسیناسیون علیه کروناویروس در شیراز به ۱۶ مرکز رسیده است که از این تعداد چهار مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

او با علام پیشگامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امر واکسیناسیون کروناویروس از زمان تحویل تا تزریق در کشور ادامه داد: تاکنون حدود دو میلیون دوز واکسن نوبت اول و ۸۰۰ هزار دوز واکسن نوبت دوم به جمعیت گروه هدف استان فارس تزریق شده است که در صورت استمرار این روند در تأمین واکسن از سوی وزارت بهداشت، تا دو ماه آینده جمعیت بالای ۱۸ سال استان نیز در برابر این بیماری واکسینه می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مردم خواست در کنار واکسینه شدن برابر ویروس کرونا، شیوه نامه‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون علیه کروناویروس به نام شهید «نصرفرد»، با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه اندازی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار