کد خبر: ۷۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
جواد اوجی اولین سفر کاری خود بعد از انتخاب به عنوان وزیر نفت به مناطق نفت‌خیز را امروز آغاز کرد.
سفری یک روزه وزیر نفت به اهواز/وزیر نفت وارد خوزستان شد/ بازدید از دکل حفاری ٢۵ فتح
 

به گزارش آرانیوز، وزیر نفت صبح امروز جمعه برای بازدید از مناطق نفت‌خیز جنوب طی سفری یک روزه راهی اهواز شد. هدف از این سفر جواد اوجی، بازدید از تأسیسات مناطق نفت‌خیز جنوب، مناطق عملیاتی و بررسی آخرین وضع میدان‌های مشترک نفتی است.

این سومین بازدید وزیر نفت از تأسیسات و مناطق عملیاتی صنعت نفت است؛ اوجی پیش از این در هفته‌های اخیر از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پالایشگاه تهران بازدید کرده است.

مقصد اول اوجی در این بازدید میدانی دکل حفاری ٢۵ فتح در اهواز بود و ضمن بازدید از اجرای عملیات حفاری با کارشناسان این حوزه در خصوص مسائل تخصصی عملیات دکل‌های سنگین و نیمه سنگین به صحبت نشست.

وزیر نفت در ادامه از طرح‌ها و تأسیسات نفتی میادین مشترک نفتی غرب کارون بازدید خواهد کرد و روند اجرای این طرح‌ها را بررسی خواهد کرد.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت و حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران وزیر نفت را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار