کد خبر: ۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان:
مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان گفت: مسابقات تیراندازی لیگ استان با برتری تیم شرکت ملی حفاری به کار خود پایان داد.

تیم ملی حفاری مقام برتر مسابقات لیگ تیراندازی خوزستان را كسب كرد

سید ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار آرانیوز عنوان کرد: در این مسابقه هشت تیم در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه شرکت كردند که در پایان تیم شرکت ملی حفاری به مقام اول دست یافت و پس از آن تیم های دزفول الف و شهید اولاد آبادان به ترتیب در مکان های دوم و سوم جای گرفتند.

وی افزود: در بخش انفرادی نیز در رشته تپانچه «وحیدگل خندان» از تیم حفاری مقام قهرمانی و سید «فرهاد فخرایی» از تیم دزفول الف و «شاهرخ حسن پور» از تیم حفاری به ترتیب مکانهای دوم و سوم را از آن خود كردند.

مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان تصریح کرد: در رشته تفنگ بادی «سعید رحمتی» از تیم حفاری اول و «مرصاد داوودی» و «علی مهدی پور» از تیم حفاری به ترتیب دوم و سوم شدند. شایان ذکر است در این مسابقه و در بخش آقایان حدود ۶۰ تیرانداز حاضر و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسینی گفت: ۱۰ تیم در بخش بانوان در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه شرکت کرده كه در بخش انفرادی در رشته تپانچه «رزیتا نوروزی» اول و «مریم خواجوی» و «فروزان فرگت» به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود كردند و در رشته تفنگ بادی نیز «منور میزری»، «مریم نوشتید» و «شهرزاد ابوعلی» به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به عدم محدودیت سنی در این رشته ورزشی عنوان كرد: تیراندازی در دین اسلام و روایات دینی مختلف بسیار مورد تأکید قرار گرفته و ایرانی ها نیز از زمان های دور با تیراندازی و تفنگ بزرگ شده اند.

به گزارش آرانیوز، این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه) در سالن ورزشی قدس اهواز برگزار شد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار