کد خبر: ۷۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش آنژیو گرافی و جراحی قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج راه اندازی شد.

به گزارش آرانیوز:حسین کلانتری ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از این بخش‌ها در جمع خبرنگاران افزود: این بخش شامل آنژیوگرافی و آنژیو پلاستی، بخش اتاق عمل جراحی قلب و بخش آی سی یو جراحی قلب است.

وی با بیان اینکه در این مرکز، یکصد میلیارد تومان تجهیزات با بهترین برندهای دنیا مستقر است، گفت: ۳۰ درصد بیماران قلب و عروق و آنژیوگرافی که به شیراز مراجعه می‌کنند از بیماران کهگیلویه و بویراحمدی هستند.

استاندار افزود: مراجعه به سایر استان‌ها هزینه‌های بسیاری را به بیماران تحمیل می‌کند و راه اندازی و با وجود درگیری با بیماری کرونا و شیوع این بیماری، تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی نیز در استان پا بر جا است.

کلانتری اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، شاهد خدمات دهی به بیماران نیازمند به بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بعد از یک وقفه چند ساله با کیفیت بهتر و مطلوب‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده تا تجهیزات مورد نیاز استان را تأمین کند، گفت: خوشبختانه شرایط مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه ایجاد شده و با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد منابع مورد نیاز این مرکز تا درآمد زایی تأمین و ارائه خدمات پایدار باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار