کد خبر: ۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
قم-نماینده ولی فقیه در استان قم در دیدار بار وزیر اطلاعات گفت:این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و امیدواریم این دولت منسجم در خط مستقیم حرکت کند.

به گزارش آرانیوز:آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، گفت: اینکه دولت مردان برای زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها و دیدار با مراجع و علما اهتمام دارند بسیار ارزشمند است و امیدواریم این دولت منسجم بتواند در خط مستقیم حرکت کند و عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه هرکس نصرت و کمک خدا را می‌خواهد باید خدا و دین خدا را یاری کند، ادامه داد: باید نسبت به رعایت تقوا به عنوان یک ارزش و نسبت به یاری دین خدا به عنوان یک وظیفه عمل کرد زیرا این دو عامل در گشایش کارها بسیار مؤثر است و کمک و یاری خداوند را برای ما به دنبال دارد.

وی با اشاره به وظیفه قلم به دستان و اصحاب رسانه در یاری رساندن به دولت و مقابله با دشمنان افزود: در تاریخ موارد زیادی داریم که مردم با حاکم عادل همراهی نکردند و شخصیتی مانند امیرالمؤمنین (ع) در غربت خانه نشین شدند.

آیت الله سعیدی رعایت تقوا و یاری دین خدا را از وظایف مسئولان در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این دولت نشان داده که اهل خدمت به مردم برای رضای خدا است و مردم باید مراقب باشند چراکه افرادی از روی جهل و یا سازمان یافته و وابسته به گروه‌های شکست خورده معاند به دنبال شکاف میان مسئولان و مردم هستند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: از اولویت‌های مهم دولت بحث سلامت و کرونا است که رئیس جمهور همه دولت را برای حل مسئله واکسن بسیج کرده است.

وزیر اطلاعات به واردات واکسن‌های ویژه دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با تزریق این واکسن‌ها مدارس و دانشگاه‌ها هر چه زودتر حضوری شوند و تلاش مضاعف دولت بر این است که تا پایان سال مراسم‌، اجتماعات و کسب و کارها به حالت عادی برگردد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امید در جامعه افزود: احیای سرمایه اجتماعی در دولت سیزدهم دنبال می‌شود. همچنین تعامل و ارتباطات با کشورهای همسایه یکی از سیاست‌های اصلی دولت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار