کد خبر: ۷۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بندر امیرآباد پل اقتصادی کشور با اوراسیا می شود، خواستار بهره گیری ازظرفیت این بندر در روند توسعه مبادلات تجاری اوراسیا شد.
دقایقی پیش سفر رئیس قوه مقننه به مازندران/محمد باقر قالیباف رئیس مجلس و هیات همراه و تعدادی از روسای  کمیسیونهای تخصصی پارلمان به بهشهر سفر کرد/قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی:بندر امیر آباد پل اقتصادی  ایران با اوراسیا می شود/شرکت در مراسم یادواره ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر از اهم سفر یک روز  قالیباف رئیس مجلس  به مازندران است
 

به گزارش آرانیوز، محمدباقر قالیباف دقایقی قبل در بازدید از بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در روند توسعه مبادلات تجاری اوراسیا تاکید کرد و با اشاره به انتخاب این بندر به عنوان دروازه ورود کشورمان به اتحادیه اوراسیا گفت: با بهره گیری از ظرفیت بندر امیرآباد حجم مبادلات اقتصادی کشورمان با کشورهای ساحلی خزر افزایش می‌یابد.

رئیس قوه مقننه با تاکید بر اهمیت مناسبات اقتصادی در رویکرد مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس از قابلیت‌های مهم اقتصادی کشور در حل چالش‌های این عرصه استفاده خواهد کرد.

قالیباف با اظهار خرسندی از حجم سرمایه گذاری انجام شده در بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر بر لزوم افزایش ظرفیت بندری و اسکله‌های تخلیه و انبارهای ذخیره سازی کالا در این واحد اقتصادی تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت کاهش بوروکراسی اداری در روند مبادلات تجاری خواستار کاهش زمان تخلیه وبارگیری کالا و نیز حل مشکلات ترانزیتی در بنادر کشور شد.

قالیباف بنادر را گلوگاه‌های اقتصادی کشور دانست وافزود: حل مشکلات بنادر و مراکز بزرگ اقتصادی نیازمند عزم ملی و انقلابی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار