کد خبر: ۷۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس با اشاره به مسدود بودن مرزهای زمینی، گفت: مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منازل و در کشور خود، مراسم اربعین را برگزار کنند.

به گزارش آرانیوز، حسین عرفانی در حاشیه افتتاح مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون آبادان که امروز (۲۳ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: همکاران حوزه سلامت به ویژه منطقه جنوب غرب، شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند و افتخارآفرینی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی جنوب کشور، مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در آبادان راه‌اندازی شده است که امیدواریم قدم مثبتی در کنترل همه‌گیری باشد. امیدواریم با همکاری مردم این منطقه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون، به کنترل بیشتر بیماری کمک شود.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس گفت: باید کمک شود در کنار این همه‌گیری بیماری، همه‌گیری اطلاعات غلط نیز رخ ندهد.

وی با اشاره به سرکشی امروز خود از مرز شلمچه بیان کرد: امسال مراسم اربعین حسینی با حضور محدود زائران، از طریق هوایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و تا امروز، تصمیم این است که مرزهای زمینی مسدود باشند و هستند بنابراین مردم به مرزهای زمینی مراجعه نکنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منازل و در کشور خود، این مراسم را برگزار کنند.

عرفانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان قدم‌های مثبتی در فوریت‌های پزشکی برداشته است، گفت: امیدواریم با هم‌فکری رئیس و مسئول فوریت‌های پزشکی این دانشگاه، از ظرفیت‌های استان خوزستان استفاده کنیم. در حد بضاعت، کمک‌های ملی نیز می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار