کد خبر: ۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
قم - امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به مناسبت ایام اربعین و زنده نگه داشتن یاد شهدای حسینی در هفته دفاع مقدس پویش سلام بر شهید محله من را برگزار می‌کند.

به گزارش آرانیوز:پویش سلام بر شهید محله من که توسط امور بانوان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

پویش سلام بر شهید محله من شامل بخش‌های زیر می‌باشد: معرفی شهید محله‌ام در فضای مجازی برای دوستان مدرسه، اعضای خانواده، محل؛ وعده من و شهید محله‌ام: وعده می‌دهم که یک کار خوب برای بهبود حال معنوی محله بکنم: مثلاً وصیت نامه شهید را پیدا کنم و بخش‌هایی از آن را روی کاغذ بنویسم و به اعضای محله بدهم، در مجتمع مسکونی، در نانوایی و مسجد محله نصب کنم، به مغازه داران محله بدهم (آقایان به آقایان مغازه دار محله، خانم‌ها به خانم‌های مغازه دار و آرایشگر و مربی ورزشی محله)؛ عکس گرفتن با تابلوی شهید محله یا شهیدی که میدان یا خیابان یا بوستان محله به نام اوست؛ تهیه فیلم و عکس از مادر شهید محله و نوشتن حرف‌های او برای اهل محل و رساندن آن حرف‌ها به اهالی محله.

لازم به ذکراست: افرادی که حداقل یکی از موارد فوق را انجام دهند، با ارسال عکس یا فیلم از کار خود، به نشانی @SzmnTabliqat_Banovan در ایتا می‌توانند در پویش "سلام بر شهید محله من" شرکت کنند:

۱۵ مهر ۱۴۰۰ آخرین مهلت شرکت در پویش ذکرشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار