کد خبر: ۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
در حاشیه دوره آموزشی طرح یاوران نماز در تبریز؛
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ترویج فرهنگ نمازجماعت همواره یکی از اولویت های اصلی ما در بخش پرورش بوده و در این خصوص برنامه های متعددی را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: ترویج فرهنگ نماز جماعت در مدارس یک ضرورت است

محمد تقی زاده در حاشیه دوره آموزشی طرح یاوران نماز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز( حوزه آذربایجان شرقی) در خصوص هدف از برگزاری این همایش و تاثیر آن در برنامه ها و فعالیت های پرورشی در مدارس اظهار کرد: ترویج فرهنگ نماز جماعت مدارس یکی از برنامه های مهم حوزه پرورشی است که می تواند تاثیر بسزایی در گرایش دانش آموزان به این امر واجب و الهی رابیشتر کند.

وی افزود: باتوجه به دستورات دین مبین اسلام و احادیث قرآنی و به خصوص تاکیدات فراوان علمای بزرگ دین و همچنین تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری جایگاه ویژه نماز بر همه ما روشن است چرا که نماز اساس عبادات و ترازوی سنجش اعمال است و عبادات های انسان زمانی تکمیل خواهد شد که این فریضه الهی را به بهترین شکل انجام داده باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: به همین منظور سعی داریم با ترویج فرهنگ نماز جماعت در بین دانش آموزان آن ها را بیش از همیشه با این فریضه الهی آشنا کنیم.

وی بیان کرد: دوره آموزشی مدیریت برنامه های یاوران نماز نیز از برنامه هایی در همین راستا است که مدیران برای چگونگی باشکوه برگزار کردن نماز در سطح مدارس آموزش های لازم را می بینند.

 

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار