کد خبر: ۷۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
پیشکسوت آبی پوشان گفت: خط دفاعی استقلال تنها منطقه‌ای از زمین است که شاکله‌اش حفظ شده و لذا مدافعان می‌توانند برگ برنده مقابل الهلال باشند.
برگ برنده استقلال مقابل الهلال خط دفاعی‌اش است

به گزارش آرانیوز/ پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا ۸ بازی برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن دیدار بین استقلال و الهلال است. این دیدار از آن جهت بسیار مهم جلوه می‌کند که در دو سوی میدان دو تیم پر افتخار آسیا قرار دارند و حیف است که یکی از آنها در پایان این مرحله از آسیا حذف شود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با همه مشکلاتی که این تیم تا رسیدن به بازی بزرگ تحمل کرد و از حق نگذریم باید گفت مشکلات کوچکی هم نبود، اما امروز در جایی قرار داریم که تنها باید به این دیدار فکر کنیم و با ذهن برنده قدم به این بازی بزرگ بگذاریم.

وی افزود: استقلالی‌ها برای این بازی بزرگ باید ذهن برنده داشته باشند و باید ابتدا به صورت ذهنی رقیب خود را شکست دهند تا در زمین مسابقه هم قادر به انجام این کار باشند. دیدار با الهلال مشکل است، اما آنچنان هم نیست که نشود از آن پیروز از میدان خارج شد.

صاحب جمعی خاطر نشان ساخت: به مجیدی توصیه می‌کنم در این بازی شجاع باشد، اما مرز بین شجاعت و ریسک‌های عجیب را حفظ کند. دست زدن به ریسک‌های بالا با شجاعت تفاوت دارد؛ و اولی می‌تواند استقلال را به پیروزی برساند، اما دومی ممکن است شبی تلخ را برای این تیم رقم بزند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: مجیدی باید همه تجربه و درایتش را در این بازی استفاده کند. ما در مرحله گروهی همین مسابقات نتایج بسیار خوبی مقابل تیم‌های مدعی گرفتیم و از آن زمان مدت زیادی نگذشته است. هرچند شاکله تیم نسبت به قبل از بین رفته، اما باز هم شانس خوبی برای پیروزی در این بازی بزرگ با استقلال یار است.

مدافع اسبق آبی پوشان خاطرنشان ساخت: بر خلاف فصل گذشته که همه کارشناسان عنوان می‌داشتند نقطه قوت استقلال خط حمله آن است، باید بگویم امروز من نقطه قوت استقلال را در خط دفاعی می‌بینم. تنها منطقه‌ای از زمین که شاکله آن حفظ شده و تقویت هم شده است. مدافعان و به خصوص مدافعان میانی استقلال می‌توانند در این بازی بزرگ برگ برنده آبی پوشان باشند. اگر خط دفاعی استقلال باهوش و بدون ایراد کار کند و موقعیتی به حریف ندهد، آنگاه خط حمله استقلال خواهد توانست به دروازه تیم بزرگ الهلال دست پیدا کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار