کد خبر: ۷۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
پس از انتخاب پر حاشیه استاندار سیستان و بلوچستان حالا با موجی از واکنش‌های فعالین رسانه ای و دانشجویی در این استان مواجه هستیم.

به گزارش آرانیوز، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله رئیسی، استاندار منتخب سیستان و بلوچستان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت.

 اعضای دولت پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی آقای حسین مدرس خیابانی، به وی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان رأی اعتماد دادند.

 مدرس خیابانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و دوره دکترای مدیریت استراتژیک است.

اما این انتصاب از سوی رئیس دولت موجی از واکنش‌های فعالین رسانه ای و اجتماعی استان سیستان و بلوچسات را به همراه داشت.

محمد جواد عمرانی فعال دانشجویی و رسانه ای استان سیستان و بلوچستان با بیان این موضوع که فهرست استانداران گذشته سیستان و بلوچستان را که نگاه کنید بیشترین حجم فساد اداری دقیقاً زمانی بوده که استانداران غیر بومی بوده اند و بیشتر این خدمات هم از سوی استانداران بومی، در واکنش به انتصاب اساندار جدید سیستان و بلوچستان اینطور گفت:

علیرغم آنکه این انتخاب می‌توانست بومی و کارآمد باشد اما با نگاه خوش بینانه به آینده و دولت آقای رئیسی، این انتخاب احتمالاً غیر بومی و کارآمد است امیدوارم خیر و صلاح مردم لحاظ شود و استان بالاخره از حالت بی توسعه  به حالت توسعه یافته انتقال پیدا کند.

 

استاندار جدید سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین فعالیتن رسانه ای/ آیا این انتصاب کارآمد است؟

علی قلهکی؛ فعال رسانه ای هم در واکنش به این انتصاب با انتشار فیش حقوقی که به ادعای وی متعلق به مدرس خیابانی است گفت:

مدرس خیابانی در حالی استاندار سیستان و بلوچستان شد که در تیرماه سال ۱۴۰۰ چیزی حدود ۱۱۷ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است. آیا یک استاندار نجومی بگیر درد استان محروم و مردم مستضعف سیستان و بلوچستان را درک می کند؟

استاندار جدید سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین فعالیتن رسانه ای/ آیا این انتصاب کارآمد است؟

رضا طهماسبی هم درباره این انتصاب اینگونه توییت کرد:

این مردم به اندازه کافی در استان قربانی لاف و ادعا و شعار شده اند. در انتخاب استاندار، ملاک اصلی کارآمدی و کارنامه افراد باشد و بعد بومی و غیربومی بودن.  نه بومی ضعیف خوب است و غیربومی ناکارآمد.

 

استاندار جدید سیستان و بلوچستان زیر ذره‌بین فعالین رسانه ای/ آیا این انتصاب کارآمد است؟

خواه یا ناخواه بالاخره استاندار استان مهم سیستان و بلوچستان انتخاب شده است و حالا انتظار میرود همه عناصر مهم در سطح حاکمیت و استان دست در دست کاری جهادی برای حل مشکلات بسیار زیاد مردم این استان را آغاز کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار