کد خبر: ۷۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
کرمانشاه- معاون‌توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه گفت: احداث بیمارستان ثلاث باباجانی که متوقف شده بود، از سر گرفته می شود.

به گزارش آرانیوز:فریبرز ایمانی  اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم شریف ثلاث باباجانی و دغدغه‌های نظام سلامت استان کرمانشاه، بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان است که پس از زلزله آبان ماه سال ۱۳۹۶ متأسفانه دچار مشکلاتی شده بود.

وی افزود: پس از زلزله مذکور، چندین بار اسکلت اجرا شده بیمارستان، بررسی و پس از اطمینان از مقاومت و کیفیت سازه اجرا شده، نسبت به ادامه عملیات اجرایی بیمارستان اقدام شد.

معاون‌توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه وقوع پس لرزه‌های فراوان در منطقه، سبب کندی و اختلال در امر ادامه ساخت پروژه شد و با توجه به تورم‌های ناشی از تحریم‌ها، پیمانکار قادر به ادامه کار مطابق با قرارداد فی مابین نبود.

وی ادامه داد: بر همین اساس مطابق با تصمیمات شورای فنی استان کرمانشاه، دانشگاه نسبت به خاتمه پیمان پیمانکار اولیه و برآورد کارهای باقیمانده اقدام کرد.

ایمانی خاطرنشان کرد: پس از آن در سه مرحله نسبت به برگزاری تشریفات مناقصه با اعتباری نزدیک به چهارصد میلیارد ریال اقدام شد که متأسفانه با عدم استقبال پیمانکاران مواجه شده بود.

وی گفت: در چهارمین مرتبه برگزاری تشریفات مناقصه در ماه جاری، یک شرکت پیمانکار برنده مناقصه شده و پس از طی مراحل قانونی از جمله بازگشایی پاکات، تأیید کمیته فنی، بازرگانی و ارزیابی پیمانکار، به زودی با عقد قرارداد، شاهد شروع مجدد عملیات اجرایی این بیمارستان خواهیم بود که خبر خوبی برای ساکنان این شهرستان مرزی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار