کد خبر: ۷۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
قزوین - مدیرعامل قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) از تبدیل حسینیه «آقاسید جمال» به مرکز واکسیناسیون در جنوب شهر قزوین خبر داد.

به گزارش آرانیوز:مصطفی دیندار مهربان با اشاره به تبدیل حسینیه آقاسیدجمال قزوین به مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر قزوین اظهار کرد: این اقدام به همت قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) و با هدف مبارزه با ویروس منحوس کرونا انجام شد.

وی افزود: قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) متشکل از ۱۷ مجموعه مسجد و پایگاه و هیأت مذهبی و فرهنگی از ابتدای ورود بیماری منحوس کرونا شروع به فعالیت کرد تا در کنار سایر اقشار جامعه در کنار مردم آسیب دیده از کووید ۱۹ باشد.

مدیرعامل قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) بیان کرد: این قرارگاه از مساجد و پایگاه و هیأت‌های مذهبی غرب قزوین تشکیل و با ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و کمک به بیماران کرونایی در منازل و بیمارستانها، شستشوی فوت شدگان کرونا و دفن آنها کار خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان در محله هادی آباد، آموزش، فرهنگی و اجتماعی، درمان و اشتغال اقشار آسیب دیده از مهمترین برنامه‌های قرارگاه در ایام مواجهه با کرونا بود که در این مدت در دستور کار قرار گرفت.

دیندار ادامه داد: در همین راستا و برای کمک به عدم شیوع این ویروس حسینیه آقاسیدجمال نیز که از حسینیه‌های قدیمی استان قزوین است با همراهی متولیان حسینیه و سازمان تبلیغات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت تا از آن به عنوان مرکز واکسیناسیون در شهر قزوین استفاده شود.

وی اضافه کرد: با ظرفیت‌های ایجاد شده امکان تزریق ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دوز واکسن در روز در این مرکز وجود دارد.

مدیرعامل قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) با بیان اینکه پیروزی بر شایط سخت امروز مستلزم همراهی همه مردم و اقشار است، یادآور شد: امیدواریم با همدلی و همراهی همه اقشار شاهد کاهش مرگ و میر و نابودی این ویروس منحوس در جامعه باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار