کد خبر: ۷۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
قزوین- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان آبان ماه سال جاری واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال استان قزوین به اتمام برسد

به گزارش آرانیوز:به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین منوچهر حبیبی عنوان کرد: آمار ابتلاء به کرونا در استان قزوین نزولی شده است و تعداد بیماران بستری شده و همچنین فوتی‌ها نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: پیش بینی می‌شود چنان چه روند مراقبت‌ها، کنترل‌ها و همکاری‌های مردمی به همین رویه ادامه یابد، روند نزولی کرونا شتاب بیشتری بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد واکسیناسیون در کاهش فوتی‌ها، مؤثرترین روش بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به ورود تعداد قابل توجه واکسن در سیستم درمانی کشور واکسیناسیون در استان قزوین نیز روز به روز افزایش می‌یابد و ما این آمادگی را داریم که تا روزی ۳۰ هزار دوز واکسن در استان قزوین تزریق شود.

حبیبی با بیان این نکته که پشتیبانی‌های لازم در جهت اضافه کردن مراکز واکسیناسیون وجود دارد مطرح کرد: به هر میزان پایگاه و مرکز واکسیناسیون نیاز باشد اضافه می‌شود.

این مسئول بیان کرد: واکسیناسیون دانشجویان نیز از امروز با سرعت آغاز می‌شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین تبیین کرد: کارگران بدون لحاظ محدودیت سنی، در محل کار و واحد تولیدی خود واکسینه می‌شوند.

وی در خاتمه گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان آبان ماه سال جاری واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال استان قزوین به اتمام برسد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار