کد خبر: ۷۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
شیراز - مرحله ششم رزمایش همدلی مومنانه با حضور سردار «یوسف ملک زاده» جانشین فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:جانشین انتظامی استان فارس طی سخنانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مجموعه فرماندهی انتظامی استان فارس در قالب پویش همدلی مومنانه نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدام کردند.

سردار ملک زاده گفت: در مرحله ششم طرح همدلی مومنانه با عنوان "نذر حسینی" و طی سه ماهه دوم سال جاری، تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان تهیه و جمع آوری و بین نیازمندان، معسران و اقشار ضعیف توزیع می‌شود.

وی افزود: در مجموع سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار داده شده است.

سردار ملک زاده در پایان از مشارکت و همراهی کارکنان انتظامی استان فارس در این امر خداپسندانه تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت: نیروی انتظامی استان فارس از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به هر شکل ممکن همکاری و تعامل لازم را با مسئولان ستاد مقابله با کرونا و مجموعه علوم پزشکی به عمل آورده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس کنترل ترددها و اعمال محدودیت‌های رفت و آمد، راه اندازی مرکز واکسیناسیون در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با واکسینه کردن روزانه ۲ هزار نفر، تأمین امنیت مراکز واکسیناسیون و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی را از جمله اقدامات مهم این فرماندهی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا برشمرد و برای هر گونه تعامل و همکاری بیش از پیش با مجموعه علوم پزشکی استان فارس در این راستا اعلام آمادگی کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار