کد خبر: ۷۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
تهران- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران از نهایی شدن سند ارتقا وضعیت زنان با بیش از ۶۰ طرح و برنامه در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:ثریا شارقی از نهایی شدن سند ارتقا وضعیت زنان با بیش از ۶۰ طرح و برنامه در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته سند ارتقا وضعیت زنان استان تهران در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شد و به عنوان اولین اقدام در راستای اجرای ماده ۱۰۱ قانون اساسی با برش استانی انجام شد.

وی افزود: دفتر امور زنان استانداری تهران برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی کلیه ادارات و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را در راستای اجرای سند جمع آوری و جمع بندی و در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح کرده است و پس از بحث و بررسی، اجرای بیش از ۶۰ طرح و تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار تهران عنوان کرد: این مصوبه شاید راهگشای همه مشکلات زنان نباشد اما قطعاً گوشه‌ای از معضلات اجتماعی و معیشتی را حل خواهد کرد.

وی عنوان داشت: تصویب سند و به دنبال آن تصویب برنامه و اعتبار مربوطه، گام بزرگی ست که برای نخستین بار در حوزه عدالت جنسیتی تحقق پذیرفته که امیدواریم مدیران ادارات و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با جدیت هرچه تمام تر اعتبار مربوط به برنامه‌ها یی که پیشنهاد داده‌اند را از سازمان برنامه و بودجه پیگیری نمایند و وارد فاز اجرایی برنامه‌ها شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار